Teljes körű irodai költöztetés
A megtakarítás iránti vágy arra készteti az egyes vállalatok tulajdonosait, hogyha új helyre kell költözniük, akkor egyedül hajtsák végre ezt a fárasztó folyamatot. Ez a hiba több tucat új problémát és nehézséget okozhat a költöztetés folyamatában. Természetesen mindenkinek joga van eldönteni, hogy mit tesz, de nem hiába vannak olyan speciális cégek, amelyek gyors és magas szintű segítséget nyújtanak a bútorok és egyéb felszerelések szállításában.
Valójában a költöztetés egyáltalán nem egyszerű kérdés és éppen ezért komoly megközelítést igényel. Rendkívül nehéz például önállóan kiszámítani azokat az árnyalatokat, amelyek az irodai bútorok bepakolásakor jelentkezhetnek. Ráadásul a bútorok szállítása gyakran előzetes szétszerelést igényel.
Ezért egy olyan személy, aki kevéssé ért ehhez a kérdéshez, kárt okozhat a berendezési tárgyakban, ennek eredményeként azok használhatatlanná válhatnak. Szintén sok finomság rejlik magában a szállításban. Nem csoda tehát, hogy néha csak a költöztetés szakemberei képesek megbirkózni ezekkel a feladatokkal. Mi a Servitiusnál nemcsak az ügyfelek értékeinek szállításában, valamint be- és kipakolásában, hanem a berendezések szét- és összeszerelésében is segítünk.
A nagyméretű tárgyak, például a széfek, a nyomtatók, de akár egy tárgyalóasztal szállítása sem okoz problémát az alkalmazottainknak a megfelelő képzés, a magas teherbírás és a nagy tapasztalatuk miatt. A megbízhatóság, az őszinteség és a felelősségvállalás a cégünk alapelve a költöztetéskor. Ezért biztos lehet benne, hogy velünk időt és erőfeszítést takarít meg, miközben az iroda helyszínének megváltoztatásával járó teendők kényelmesek lesznek!