Mi az a MiniCRM és mik az előnyei?
Egy vállalkozás zökkenőmentes működéséhez a megfelelő szoftverek elengedhetetlenek. Például a MiniCRM olyan webalapú marketing, értékesítés és ügyfélszolgálat szoftver, ami segít rendszerezni az ügyfeleket és feladatokat. Erről bővebben is olvashatsz a Grantis útmutatójában. A MiniCRM egy KKV minden belső folyamatát képes lefedni, hatékonyan segít stabil, profitábilis céget építeni. Csakúgy, mint az e-mailezés esetében, ezzel is bárhonnan hozzáférhetünk a rendszerhez és ráláthatunk a vállalkozásban zajló folyamatokra.
Kizárólag internetkapcsolatra van szükségünk ehhez, mivel elérhető mobiltelefonról, táblagépről, laptopról vagy asztali számítógépről egyaránt. Szilárd biztonsági háttérrel rendelkezik a MiniCRM, szigorú adatvédelmi előírásoknak felel meg. Számos folyamat kezelhető ebben a rendszerben, például a feladatkezelés, projekt megvalósítás, HR, rendezvényszervezés, partnerkapcsolatok, ügyfélszolgálat, de akár a számlázás és a piackutatás is.
A különböző folyamatok a rendszerben együttműködve, azonban jól elkülönülve kapnak helyet. Státuszok segítik az eligazodást a folyamatokban, amelyek vizuális visszajelzést adnak arról, hogy hol tart például egy projekt, esemény, panasz vagy érdeklődő. Ennek köszönhetően, a felhasználó nagyon könnyen észreveheti, ha egy számla kiállításra vár, esetleg panasszal kell foglalkozni. A rendszerben lévő adatlapok minden információt tartalmaznak egy adott ügyről, ügyfélről vagy érdeklődőről.
Archivált időrendi sorrendben, percre pontosan feltüntetve található meg benne minden megbeszélés, teendő, elvégzett feladat. Így biztonságban tarthatod az értékes ügyfél-információkat, de egyértelművé válik a felelősségvállalás is, ugyanis könnyen visszakereshető, hogy ki mikor és mit csinált egy adott üggyel vagy ügyféllel kapcsolatban. Továbbá, testreszabhatóak az adatlapokon az információkat tartalmazó mezők, így eldöntheted, hogy melyik folyamatban mit szeretnél tárolni. Ugyanakkor, egy-egy mező kitöltését kötelezővé is lehet tenni, igény szerint.