A Pikolinos cipő sajátos sikertörténete
Amikor cipővásárlásról van szó, megannyi vevő azokat a brandeket részesíti előnyben, amelyeket régóta ismer, amelyek évek óta kedveltek és amikben teljes mértékben meg lehet bízni. Mindez magyarázatot ad arra, hogy a Pikolinos cipő mi okból is lett annyira kedvelt, nem csupán Magyarországon, de számos más országban is. A céget több mint 30 éve alapította Juan Perán.
A kezdeti sikereknek köszönhetően, a márka alig pár éven belül betört a nemzetközi piacra is, meghódítva a francia vásárlók szívét. A nagy népszerűségnek hála a vállalkozás még tovább tudott fejlődni. 2002-ben megnyílt az első Pikolinos cipő bolt, amely csak saját termékeket árusított, mint például a Pikolinos szandál. Rá egy évre pedig a vállalkozás logisztikai központot hozott létre annak érdekében, hogy a lehető legkönnyebbé tegye a produktumok szállítását és a forgalmazókhoz történő eljutását.
Ekkor már a vállalat több mint 60 országba juttatta el a lábbeliket. 2006-ban ez megnyitotta a Pies Cuadrados nevű saját festőüzemét. Ez is egy roppant sikeres lépésnek bizonyult, amit igazol, hogy a cég 2007-ben megvásárolta a Martinelli márkát. Mivel a cég felismerte, hogy az online kereskedés egyre elterjedtebbé válik, erre kezdett fókuszálni. Ennek köszönhetően ez még több vásárlónak tudta eljuttatni a Pikolinos szandál, bokacipő és csizma termékeit.
A Pikolinos cipő sokak nagy kedvence, mert megadja azt a mediterrán életérzést, azt a lazaságot és stílusosságot, amit más brand nem tud garantálni. A Pikolinos cipő a mai napig kedvelt, hála a a kitűnő alapanyagoknak, a gondos megmunkáltságnak, amelyek együtt adják meg a komfortot, divatos jelleget és kiváló minőséget. A Pikolinos szandál és cipő számtalan hazai online áruházban megvásárolható.